Hitelfelvétel folyamata

1. lépés

Érdeklődés, kapcsolatfelvétel

Ha tájékozódni szeretnél, többféleképpen is felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal:

Telefonon vagy személyesen a központi irodánkban a Kapcsolat menüben található információ szerint. Foglalj időpontot online a személyes találkozóra E-mailben, vagy a kapcsolat form kitöltésével.

Minden ügyfelünk esetében javasolunk legalább egy alkalommal egy személyes találkozót.

2. lépés

Előszűrés, előminősítés

A gyors, akár 24 óra alatt elvégzett előminősítés célja, hogy meggyorsítsa a kölcsönkérelem benyújtása után történő döntési folyamatot. Az előminősítés során munkatársaink a nyilvánosan elérhető adatbázisok, valamint az általad beküldött dokumentumok alapján megvizsgálják a vállalkozást és a kölcsönkérelem célját. Ennek eredményeképpen megállapítható, hogy a vállalkozás jogilag, formailag jogosult-e hitelt igényelni, de konkrét döntés csak a kérelem benyújtása után történik.

3. lépés

Igényléssel kapcsolatos ügyintézés

Az igényléssel kapcsolatos ügyintézés során munkatársunk tájékoztatást nyújt arról, hogy a bemutatott hiteligényhez kapcsolódóan milyen dokumentumok benyújtására van szükség. Ezt követően a kölcsönigénylő kitölti a szükséges nyomtatványokat, valamint begyűjti az igénylés mellékleteit.

A kölcsönkérelemhez kapcsolódó ingatlanszakértői szakvélemény (értékbecslés) megrendelését is ekkor javasolt megtenni. Az értékbecslést a Partner Capital munkatársa rendeli meg, ezért ez irányú szándékodat kérjük jelezd, és minden esetben egyeztess róla munkatársunkkal.
Az értékbecslést kizárólag abban az esetben fogadjuk el, ha azt valamely szerződött partnerünk készítette.

4. lépés

A hiteligénylés benyújtása

A kitöltött kölcsönkérelmi dokumentumokat és az ellenőrzőlista alapján összeállított céges dokumentációt munkatársaink részére kell benyújtani. A dokumentumok teljes körű benyújtása esetén tekinthető a hiteligénylés benyújtottnak.

5. lépés

A hiteligénylés bírálata

A hitel elbírálását a beérkezett dokumentumok alapján a végezzük, amelynek eredményéről munkatársunk tájékoztat írásban vagy telefonon. A finanszírozási ajánlatunkban a jóváhagyott hitel kondícióin túl informálunk a szerződéskötéshez, illetve a folyósításhoz szükséges feltételekről is.

6. lépés

Szerződéskötés

A bírálat során megfogalmazott szerződéskötési feltételek teljesítését követően kerül sor a szerződéskötési időpont egyeztetésére. A szerződéskötésre cégünk irodájában kerül sor az ügyfél, közjegyző, az illetékes ügynök és hitelreferens jelenlétében. A kölcsönszerződéseket minden esetben közjegyzői okiratba foglalja a jelenlévő közjegyző.

7. lépés

Folyósításhoz kapcsolódó ügyintézés

A kölcsönszerződés aláírásával egyidejűleg munkatársunk teljes körű tájékoztatást nyújt a folyósításhoz szükséges teendőkről, egyúttal átadja a feltételek teljesítéséhez szükséges valamennyi nyomtatványt, és dokumentumot.

8. lépés

Folyósítás

Amennyiben cégünkhöz beérkezett valamennyi, a szerződésben meghatározott folyósítási feltétel, sor kerül a hitelösszeg folyósítására az általad megadott bankszámlára.

9. lépés

A hitel felhasználása

A kölcsönt kérelmezőként kötelességed a beruházást a hitel folyósításától számított 60 napon belül megkezdeni, és ezt hitelt érdemlően igazolni cégünk felé.

A kölcsönt kérelmező köteles a szerződéskötést követő 24 hónapon belül befejezni a beruházást, valamint azt hitelt érdemlően, dokumentumokkal is alátámasztottan igazolni.